خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/07 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی خبر داد

قول مساعد وزیر ورزش برای حل مشکلات ورزشی زابل/ اختصاص 2000 هزارتن قیر به محور زاهدان - زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: اخیرا وزیر ورزش پس از بازدید خود از حوزه انتخابیه قول مساعدی برای رفع مشکلات ورزشی زابل و زهک داده اند.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا ریاست سازمان تامین اجتماعی از شهرستان زابل بازدیدی داشتند که قول مساعدی برای تامین پزشک تامین اجتماعی، اعطای تسهیلات به حقوق بگیران و همچنین اختصاص وام به بیماران صعب الاعلاج داده شد.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس افزود: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده پارکیس برای کودکان احداث شود که البته منابع آن در اختیار شهرداری قرار گرفته است.



وی بیان کرد: با تلاش هایی که انجام شده مقرر گردیده که پارک بانوان هم در شهرستان زابل احداث شود و 2 و نیم میلیارد هم برای ساخت آن اختصاص یافته است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: 2000 هزار تن قیر رایگان به محور زاهدان به زابل اختصاص پیدا کرد تا اینکه کار ساخت آن تسریع پیدا کند.



سرگزی اظهار کرد: اخیرا وزیر ورزش و جوانان در حوزه انتخابیه ام حضور پیدا کردند که برای احداث استادیوم ورزشی زابل و زهک، اختصاص چمن مصنوعی و همچنین ترمیم  پیست دو ومیدانی قول مساعد داده اند؛ ضمن اینکه در ماههای آینده هم جام صلح و دوستی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 332202
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار